Image

Nabídka
franchis

Aktuálně zřejmě nejúspěšnější gastronomický koncept v ČR - restaurace obsluhovaná modelovou železnicí.
Jde o ryze český koncept, který je založen na jednoduchém nápadu a má výbornou ekonomiku (viz. úspěšné provozovny v Brně, Praze, Orlové,...).

Návštěvník této restaurace je obsluhován vláčky, ktré projíždí vymodelovanou krajinou s pohořími a tunely. Zastaví až na Vašem stole, s reálnými zvuky, kouřem, apod. Nechybí ani zvedací mosty, nádraží, ... prostě úžasná podívaná spojená s velmi dobrou gastronomií. Zájem o tento koncept je i ze zahraničí.
Více na www.vytopna.cz .

Tiroler Bauernstandl – franchisový koncept z Alp

 Jedná se o jednoduchý, přehledný a srozumitelný obchodní model s nízkou vstupní investicí, se zajímavou výší rentability vloženého kapitálu a rychlou návratností investic. Formou mobilních prodejních stánků či prodejen je nabízen speciálně vybraný sortiment tradičních specialit z tyrolských regionů Německa, Rakouska a Švýcarska.

Mobilní prodejny umožňují operativní přesun a umístění na různá stanoviště, zejména před obchodními centry, na farmářských trzích nebo na různých sportovních, kulturních či společenských akcích. Samozřejmě je možné podle potřeby stánek situovat i uvnitř obchodních komplexů jako stabilní prodejní jednotku.

Tento franšízový systém se může stát vstupem do samostatného podnikání zejména začínajícím podnikatelům.

Od roku 2014 působí v Praze první franchisový partner, který dociluje velmi dobrých výsledků a potvrzuje, že tento koncept si najde své zákazníky i na českém a slovenském trhu. Pro více informací: www.avexsystems.eu - Katalog franchis 

Zástupce pro český a slovenský trh tohoto franchisového systému je společnost AVEX systems - Ing. Aleš Tulpa,
e-mail: ales.tulpa@avexsystems.eu

Český franchisový koncept, který je v České republice zavedenou značkou v oblasti prodeje sypaného čaje a plantážní kávy.
Franchisor - Oxalis s.r.o. - provozuje vlastní a franchisové prodejny nav nákupních galeriích, ale i v řadě menších měst.
Celá síť nyní prochází procesem zkvalitňování, který má za cíl sjednocení kvalitativních parametrů pro zákazníky prodejen, tj. aby zákazník našel ve značkových prodejnách OXALIS vždy kompletní sortiment, profesionální obsluhu a příjemné prostředí.




Image

La Chinata - krátce z velmi úspěšné historie:

Historie La Chinata začíná v roce 1932, kdy naši předkové začali lisovat olivy pocházející z okresu Sierra de Gata ve Španělsku. Tehdy se olej získával velmi jednoduchým způsobem. Olivy se vkládaly do kamenných mlýnů, kde se drtily, čímž se získala pasta. Ta se následně lisovala, aby se vytlačil olej.

Dnes používáme nejmodernější systémy mletí a lisování, které přestože jsou stále čistě mechanické, dokážou vylisovat z oliv mnohem větší množství oleje čistým a kontrolovaným způsobem tak, aby se zaručila kvalita extra panenského olivového oleje.

Jsme si vědomi rostoucího zájmu našich zákazníků o konzumaci zdravých a přírodních potravin, a proto již několik let vyrábíme v rozsáhlém sortimentu řadu produktů, které nabízíme pod značkou "La Chinata Selecciones de Gurmets". Jsou to především produkty vyrobené z našeho nejlepšího extra panenského olivového oleje. K tomuto špičkovému produktu nejvyšší kvality jsme přidali i ocet, med, různé soli a další výrobky.

Pokračujeme v použití olivového oleje antickými civilizacemi a vyvinuli jsme rozsáhlou řadu kosmetických produktů založených na přirozených vlastnostech extra panenského olivového oleje. Naše obsáhlé zkušenosti - čtyř generací - s výrobou panenského olivového oleje nám poskytují potřebné know-how a informace o tomto produktu, který využíváme i jako ryze přírodní složku pro výrobu kosmetický výrobků.

Kromě výše uvedeného reagujeme i na požadavky moderní gastronomie a již mnoho let zkoumáme proces smažení na různých olejích. Výsledek tohoto výzkumu jsme uvedli na trh v podobně různých rostlinných olejů pro profesionální použití, které jsou určené k pokrytí potřeb smažení všeho druhu v restauracích a v potravinářském průmyslu.

Náš roční obrat dosahuje v posledních letech cca. 12 milionů eur a náš vývoz představuje přibližně 10% celkového obratu.

La Chinata stáčí v současné době asi 6 milionů litrů oleje (z toho cca. 2,5 milionů extra panenského olivového oleje a asi 3,5 oleje ze semen). Tyto údaje každoročně zveřejňuje Národní asociace podniků stáčejících jedlé oleje (ANIERAC), jejímž členem je i La Chinata.

Objem stáčeného extra panenského olivového oleje nás řadí mezi 10 nejvýznamnějších španělských podniků v tomto segmentu trhu.

V současnosti jsem aktivní v 21 zemích (většinou evropských, ale také některých amerických a asijských). Naše obchodní politika se soustředí na distribuční síť našich produktů. Vždy hledáme velmi dobré umístění všech prodejen. Jsme velmi dynamický, agilní a pružný podnik. Máme velký zájem o neustálé zlepšování a učíme se každý den jak od našich zákazníků, tak od našich dodavatelů, proto věříme, že jsme dobrá investice do budoucna pro jakéhokoliv master franchisového a nebo franchisového partnera, který bude mít zájem s námi spolupracovat.

V rámci novodobé historie navazují na filozofii zakladatele tradice a vybudovat síť prodejen nového druhu. 

Hluboce totiž věříme, že maso a produkty z masa jsou základem české kuchyně, která je nedílnou součástí kulturního dědictví této země.

V nabídce prodejen je široká nabídka nejkvalitnějšího čerstvého masa a řady masných výrobků, od kvalitních párečků až po výběrové šunky a speciality. Sortiment v moderně vybavených prodejnách je ale navíc obohacen o potraviny, které se se základním sortimentem vhodně doplňují nebo se s ním přímo snoubí – kvalitní koření a marinády, čerstvé pečivo, ale i těstoviny, sýry a kvalitní vína. Vybrané prodejny nabízí také řadu salátů nebo teplá jídla.

Naší vizí je, stejně jako za časů pana Karla Chodury, aby profesionální personál v našich prodejnách dokázal uspokojit i ty nejnáročnější zákazníky a tím dostál dobré pověsti značky Chodura.

Co je franchisový systém UZENÁŘSTVÍ CHODURA ?

Nový originální profesionální systém, vycházející z praktických a ověřených zkušeností globálních franchisových projektů (evropských i mimoevropských) v oboru řeznictví - uzenářství, aplikovaný v rámci prostředí a legislativy České republiky.

Více na www.chodura.cz

POTTEN&PANNEN COOK SHOP


Koncept prodejen kvalitních kuchyňských a domácích potřeb, který nabízí zastoupení mnoha významných značek na trhu. Designové řešení prodejny POTTEN&PANNEN COOK SHOP bylo výbráno mezi 10 nejkrásnějších konceptů na světě!

Více informací na www.pottenpannen.cz



Franchisový koncept Mr. KEBAB je moderní fast food s velmi kvalitním grilovaným kuřecím kebabem a dalšími specialitami z kuřecího masa. Tento koncept nabízí dále kromě různých variací pokrmů na celém světě označované jako KEBAB, také širokou škálu rychlého občerstvení – bramborové, sýrové a zeleninové speciality, jakož i 100% – ní přírodní šťávy mnoha chutí. Další předností je rychlý a velmi dobře vyškolený personál. Mr. KEBAB vyhledávají zákazníci, kteří se nespokojí s běžnou nabídkou fast foodových sítí a hledají kvalitnější a nápaditější stravování ve velmi příjemném prostředí.

Široká a kvalitní nabídka KEBAB specialit, rozšířená o další fast foodová jídla a zdravé nápoje, odlišuje tento koncept od ostatních fast foodů na trhu.


ZEMĚ PŮVODU - Slovensko
OBLAST PODNIKÁNÍ - gastronomie
TYPY NABÍZENÉ LICENCE - Master franchisová licence pro ČR
WEBOVÉ STRÁNKY - www.mrkebab.eu
ROK VZNIKU - 2005
CENA ZA MASTER LICENCI - Bude předmětem jednání s franchisorem
CENA ZA JEDNU LICENCI  - 10 000 EUR
POČÁTEČNÍ INVESTICE DO JEDNÉ PROVOZOVNY - Dle velikosti a umístění provozovny
DALŠÍ POPLATKY - 5-8% z hrubého měsíčního obratu bez DPH

CO NABÍZÍ FRANCHISOVÝ SYSTÉM/PROČ PODNIKAT S TÍMTO SYSTÉMEM?

NAŠE KNOW - HOW
NAŠE FILOZOFIE
NÁVRATNOST INVESTICE
PŘÍPRAVA NA PODNIKÁNÍ A ŠKOLICÍ PROGRAM
NONSTOP DALŠÍ PORADENSTVÍ
OBCHODNÍ ZNAČKA
VÝBĚR VHODNÉ LOKALITY - UMÍSTĚNÍ PROVOZOVNY
PODPORA FRANCHISOVÉHO PARTNERA
ZÁKLADNÍ POŽADAVKY NA ZÁJEMCE O LICENCE
POČÁTEČNÍ INVESTICE A FINANCOVÁNÍ
MASTER FRANCHISOVÁ A FRANCHISOVÁ LICENCE

Rádi vám poskytneme více informací k výše uvedeným tématům, pokud vyplníte a zašlete nám Kontaktní formulář, který najdete na webových stránkách: www.avexsystems.cz.

KONTAKT PRO ZÁJEMCE:

Franchisový systém je v České a Slovenské republice exkluzivně zastoupen společností AVEX systems, která pro něj hledá MASTER FRANCHISOVÉ PARTNERY.

V případě zájmu kontaktujte společnost AVEX systems:

www.avexsystems.cz .

Origiální koncept prodejen s oční optikou, který nabízí kromě vlastních značek brýlových obrub i množství zajímavých služeb pro zákazníky. Prodejny DOKTOR KLAIN mají za sebou úspěšný pilotní provoz v Liberci a Hradci Králové.

DK_miniCílem franchisového systému DOKTOR KLAIN je působit na zákazníka svěžím dojmem, oslovit příjemným a moderním stylem prodeje bez zahlcování zbytečnými otázkami a bezkonkurenční cenovou politikou zaměřenou na skutečné přání a potřeby klientů.

Koncept je určen nejen pro stávající podnikatele v tomto oboru, ale i pro začátečníky, kteří mají pozitivní vztah k designu, oční optice a zejména k lidem. Franchisor má propracovaný systém zaškolení a zavedení know-how. Nabízí také zajímavou formu "pronájmu" provozovny s právem na její odkoupení až poté, co si ověříte kvalitu a zisk v této provozovně.
více informací na www.doktorklain.cz .

Image


ANKER – Tradiční vídeňská síť pekáren s historií delší než 120 let!

ANKER je velmi úspěšný franchisový recept na podnikání v oblasti prodejen pekárenských výrobků, snacků a nápojů. Tradiční vídeňská výroba pečiva, zejména chleba, byla založena již v roce 1891. Dnes má společnost Ankerbrot AG celkem 140 filiálek, z nichž je 26 prodejen franchisových. V Bratislavě otevřela společnost ANKER první pilotní prodejnu v roce 2013. V současné době je v provozu 5 dalších.Na základě těchto mnohaletých a velmi kvalitních praktických zkušeností je připraven franchisový koncept pro expanzi i do České republiky, kde hledá nové franchisové nebo multi-franchisové partnery (jeden franchisant má více licencí pro několik prodejen).

Image


Image

Franchising

Pro dnes samostatného podnikatele existují jen dvě možnosti existence v budoucnosti:

 "V budoucnosti uspějí pouze ti, kteří síť tvoří  nebo ti, kteří se do ní zapojí".

Pokud tak neučiní, je jen otázkou času, kdy ho globální hráči donutí vlastní podnik zavřít. Nelze se dlouhodobě úspěšně bránit firmě, která má díky své odbytové síti, lepší nákupní podmínky, kvalitní reklamu a marketing, centrální služby, objemové bonusy, poradenství, průzkumy,... atd. Samozřejmě existují výjímky - pokud vlastníte léčivý pramen, nebo vládnete nějakou mimořádnou schopností,... pak máte šanci i jako samostatní podnikatelé.

Franchising a franchisové sítě mají před sebou velkou budoucnost. Otvírají možnost podnikání i lidem, kteří nechtějí vyvíjet a zkoušet podnikání "na vlastní pěst", ale chtějí podnikat v něčem, co je baví a z čeho mají radost. Chtějí mít obchodní partnery, s kterými se mohou o svých problémech radit, s kterými se mohou radovat ze svých úspěchů a mohou si dokonce vzájemně pomáhat (nejsou vzájemně v konkurenčním postavení). Podnikání pod známou značkou, na vlastní účet, vlastním jménem... to je franchising!

Již samotná definice (viz. např. Evropský kodex etiky franchisingu) ve stručnosti popisuje a definuje tento způsob podnikání. Franchisor (poskytovatel) nabízí franchisantům podnikatelský koncept "na klíč" a "balík" služeb pro úspěšné vybudování a řízení franchisových podniků. Každý z nich dělá to, co nejlépe umí. Franchising je tedy "Partnership for profit", založený na dělbě práce a specializaci mezi poskytovatelem a příjemcem franchisy.

Základní myšlenkou franchisingu je - jednou vytvořený podnikatelský systém nebo koncept "na klíč" x krát prodat. Tím je franchisový systém ve své podstatě předurčen pro další expanzi - na národní, ale i mezinárodní úrovni. A to mu dává i jeho dynamiku rozvoje.

„ … jedenkrát vymyslet a mnohokrát uplatnit.“     

Franchisová forma podnikání se zejména uplatňuje v oblasti malého a středního podnikání (MSP). Lze ji použít, jak pro osoby právnické, tak i fyzické. Ze zkušeností a praxe v zahraničí se franchising nejčastěji uplatňuje v obchodě, ve službách a v gastronomii. Pro expanzi na nové trhy, především na zahraniční, je vhodná metoda tzv. master-franchisingu.

Franchising a poptávka po něm není "módní" záležitostí, nýbrž logickou konsekvencí změn na evropském a českém trhu. Nabízí mnoho výhod, bezpečnější podnikání a relativně vysokou rentabilitu vloženého kapitálu. Dle statistik a zkušeností ze zemí EU je franchising 6 krát úspěšnější než podnikání "na vlastní pěst".

Franchising nachází uplatnění ve všech zemích světa. Internacionalizace úspěšných franchisových systémů každoročně stoupá. Právě globalizace otevírá šance a trhy pro podnikání v jiných regionech Evropy. Více na www.czech-franchise.cz .

Článek o budoucnosti franchisingu je k dispozici v formátu pdf  zde.

Spolupracujeme

Avex
Brand stores
Skola franchisingu
caf
meditacni centrum
top franchising

+420 585 242 642

lostak@lostak.cz

Pittsburská 5, 772 00, OLOMOUC